Miyabi di Warung Mpok Geboy

Posted on 15 October 2009 by

14


miyabi_jilbab01

Siang ini Bang Namun tak sibuk. Belum ada satupun pelanggannya yang datang. Memang secara de facto, kios pangkas rambutnya kian sepi. Mungkin orang-orang lebih suka cukur rambut di tempat mentereng yang ada di Mall. Sejak pagi ia hanya baca koran saja. Sudah 3 kali tamat koran itu dibaca, belum ada juga manusia yang rela dicukur rambutnya.

Bang Namun beranjak ke warung sebelah, tempat sang istri berdjoeang mencari rejeki mengandalkan gado-gado betawi. Dengan langkah gontai ia duduk di depan warung seraya mengoceh, “Bbbeh… kagak jadi dateng tuh orang!”

“Sape bang? Ade janji lu sama orang?” Mpok Geboy paling cepat soal menyambar obrolan.
“aeh… nggak… ntu……” Bang Namun salah tingkah. Sebenarnya ia paling malas bicara tentang hal tertentu dekat istrinya, karena sering sekali Mpok Geboy nggak nyambung.
“ntu sape? ntu lu?” asal saja Mpok Geboy nyerocos sambil mengulek sambel kacang pesanan tetangga.
“Bukan! Curiga aje lu bawaannye!”
“Terus pegimane? Sape nyang kaga dateng?”
“ntu…. Miyabi…” Dengkul kaki Bang Namun menjadi landasan dagunya….
“Sape? Miyabi? Nyang abang maksud tukang mie? Lha pan yang lewat sini cuman mie ayam aje… Kepengen lu sama Mie Yabi?” Selalu saja mpok geboy salah terka thd suaminya.
“Kagak! Lagian, lu ade-ade aje… Miyabi ntu orang! Cewek! bukan kayak mie ayam! Pikiran lu gegares aje sih”
“Lha pan aye udah tanya kayak gitu tadi…?!” Biasa…. Mpok Geboy tak pernah mau kalah omongan
“Yang lu bilang tadi kan tukang mie ayam sama mie yabi? lagian mane ada mie yabi?! Miyabi ntu cewek cakep!” Jelas Bang Namun.
“Oooh gitu lu ye! Jadi lu ada maen same cewek? Jadi lu udeh berani selingkuh di depan gue?!!! Siape tuh Miyabi? Anak Mane? Anake Sape, Hah??!!! $#%!@@*” Nyaris saja mpok geboy melempar ulekan gado-gadonya…
“Et dah! Dasar perempuan!! kalo mikir kagak pake otak!”
“Gitu lo ye?! Giliran gue ude tua, santen gue udeh kering, lu bilang gue kagak punya otak!!$#%!@@*”
“Bukan gitu… elu ni bawaannye marah mulu kalo ngomongin cewek!”
“Ude deh, mending lu masup kioslu sono! Empet gue ngeliat lu kaye gitu!” Mpo geboy mengusir suaminya. Bang namun langsung ngacir sambil nyerocos…
“Busyet dah Miyabi…Miyabi! Kagak jadi dateng aje lu udeh bikin ribut…. pegimane kalo jadi dateng lu?!! Bisa tambah rame dah endonesya!”

Advertisements
Posted in: Betawi Begaye